مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اکنون ۱۰ هزار و ۹۴۸ یتیم در استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

حمایت کمیته امداد خراسان رضوی از ۱۰ هزار یتیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:اکنون ۱۰ هزار و ۹۴۸ یتیم و ۹ هزار و ۳۷۸ فرزندحمایت کمیته امداد خراسان رضوی از ۱۰ هزار یتیم محسنین از خدمات این نهاد در خراسان رضوی بهره‌مند می‌شوند که ۴۱ هزار و ۷۰۲ نیکوکار در بخش ایتام و ۱۵ هزار و ۸۶۳ نیکوکار در بخش محسنین به حمایت‌های مادی و معنوی از این فرزندان اقدام می‌کنند.

وی در خصوص اقدامات حمایتی این نهاد به سیل زدگان نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی به عنوان معین گلستان انتخاب شده است؛ لذا در حوزه جذب حامی برای ایتام نیز همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: استان گلستان در طی دو مرحله ۱۳۵ شناسنامه از فرزندان یتیم و محسنین خود در شهرستان‌های آق‌قلا، مینودشت، گالیکش، گنبد و آزادشهر را ارسال کرد تا با استفاده از ظرفیت مردم سخاوتمند خراسان رضوی و زائران مشهد برای این فرزندان در بحران سیل حامی یابی صورت پذیرد.

آسوده افزود: این ۱۳۵ کودک شامل ۷۷ دختر و ۵۸ پسر می‌شوند که ۱۰۷ نفر آن‌ها یتیم و ۲۸ نفر آن‌ها فرزند محسنین هستند و در اولین واریزی این ۱۵۰ حامی برای فرزندان یتیم و محسنین ۵۰ میلیون تومان به‌حساب آن‌ها واریز شد.

وی تصریح کرد: حامی یابی برای این افراد در مدت ۲۰ روز صورت گرفت و حامیان جذب‌شده حمایت از یک تا ۱۷ فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی مرحله بعدی کار حامی یابی را برای استان‌های لرستان و خوزستان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود جذب حامی در استان‌های یادشده با همراهی و استقبال بیشتری از سوی نیکوکاران روبرو شود.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

استقبال حامیان نیکوکار از یتیمان سیل زده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.