توزیع­ کالاهای­ اساسی با قیمت مصوب تا برخورد با متخلفان از مهمترین مصوبات نشست ستاد تنظیم بازارشهرستان مهاباد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در نشست تنظیم بازار مهاباد علاوه بر تاکید بر تعدیل قیمت گوشت قرمز و کاهش قیمت لبنیات و نظارت بر تولیدکنندگان شیر، به مرغداران و صاحبان کشتارگاه‌ها هم در خصوص عرضه مرغ با قیمت مصوب ضرب الاجل داده شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد گفت: طبق دستورالعمل استانی، مرغداران و کشتارگاه‌ها باید با همکاری لازم میزان تولید و قیمت فروش خود را به بازرسان این اداره اعلام و طبق قیمت‌های مصوب، این محصول را به دست مشتری برسانند.

به گفته قادری ۷۵ تن شکر ماه مبارک رمضان در بازار عرضه می‌شود. برخورد با گرانفروشان و محتکران از دیگر مصوبات این نشست بود.

نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد هم با بیان اینکه چهار گروه بازرسی بر واحد‌های صنفی شهرستان مهاباد نظارت میکنند، گفت: این ستاد با بررسی‌های میدانی و بازرسی‌های روزانه برای کنترل بازار و برخورد با متخلفان در تلاش است.

لاجانی رئیس اتاق اصناف مهاباد گفت: نظارت برکیفیت کالا‌های اساسی، امنیت بهداشت غذایی و جلوگیری از قاچاق کالا با شفاف سازی سامانه جامع انبار‌ها از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخت شد.

انتهای پیام/ج

جلسه ستاد تنظیم بازار در شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.