اولین کمیته ارتقاء بهره وری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور رییس سابق کمیته بهره وری و مشاور رییس دانشگاه و با ریاست مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : اصلاح فرایند‌ها و بروز بودن اطلاعات در داشبورد مدیریتی در راستای دستیابی به ارتقاء بهره وری بسیار ضروری است .

وی گفت : کارکنان وکارشناسانی که در ادارت زیر مجموعه هر سازمانی خدمت میکنند بعضا پیشنهادات سازنده‌ای ارائه می‌کنند که می‌تواند در ارتقاءبهره وری تاثیرات مثبت و سازنده‌ای داشته باشند پس باید ضمن استفاده از مشوق‌ها و پاداش‌ها، پیشنهادات آنان با دقت بررسی و در صورت تایید توسط کمیته، عملیاتی شود.

رضوان مدنی افزود : در سازمان بهزیستی با وظایف سنگین و گسترده، باید تلاش کرد که با بهترین نحو ممکن به اهداف عالی سازمان دست یافت و این ممکن نیست جز با بهره وری.

عبدی کلمه بهزیستی را با بهره وری معنا کرد و عنوان کرد شالوده پیشرفت بهره وری است پس مدیری موفق است که بهره ور باشد و بهره ور کسی است که بتواند از حداقل منابع انسانی و امکانات موجود با صرفه جویی بهترین استفاده را بکند.

رضوان مدنی چند روز پیش از سوی معاون وزیر ورییس سازمان بهزیستی کشور بعنوان عضو کمیته راهبردی وارتقاءبهره وری سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

اعضای این کمیته پنج نفر است .

 

 

انتهای پیام/د

اصلاح فرایند‌ها و بروز بودن اطلاعات در داشبورد مدیریتی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.