مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه :کمک‌های مردمی به بهزیستی استان کرمانشاه ۳۰ درصد افزایش یافت .

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از جذب ۱۳ میلیارد تومان مشارکت مردمی (نقدی، غیرنقدی و خدماتی) طی سال گذشته خبر داد و گفت : میزان مشارکت‌های مردمی ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت : کمک‌های غیرنقدی به بهزیستی و جامعه هدف شامل اقلام ضروری زندگی و کمک‌های صورت گرفته در زمینه خدمات شامل کمک‌های داوطلبانه، درمانی، آموزشی و حقوقی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از حمایت بهزیستی از ۶۰۶ نفر از کودکان ایتام خبر داد که ماهیانه مبالغی کمک توسط خیرین به حساب این افراد واریز می‌شود .

شناسایی ۲۵ آسیب دیده ضایعه نخاعی در زلزله استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  گفت: در زلزله آبان ماه سال ۹۶ بیست و پنج نفر در استان کرمانشاه دچار ضایعه نخاعی شدند.

وی افزود: برای کمک به این بیماران زلزله زده، با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب این بیماران واریز شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: پس از وقوع رخداد زلزله، در آبان ماه سال ۹۶ همکاران ما با پیگیری‌هایی که در سطح شهرستان‌های زلزله زده، بیمارستان‌های استان کرمانشاه و حتی بیمارستان‌های کشور انجام دادند، نهایتاً ۲۵ نفر از هموطنان ما به عنوان ضایعات قطع نخاعی در زلزله مذکور شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۹ نفر مربوط به شهرستان سرپل، ۵ نفر مربوط به شهرستان ثلاث‌باباجانی و ۱ نفر مربوط به شهرستان جوانرود است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از شناسایی، برای این افراد تشکیل پرونده داده شد و سپس به مراکزی ما هدایت شدند و حتی خانواده‌های این افراد تحت پوشش قرار گرفتند.

راه اندازی ۲ مرکز توان پزشکی و توانبخشی در استان کرمانشاه

رضوان مدنی از راه اندازی ۲ مرکز توان پزشکی و توانبخشی در دو شهرستان سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در این راستا خبر داد و گفت: توسط همکاران ما امکانات بسیار خوبی در این مراکز تهیه و تدارک دیده شده است.

وی افزود: هدف از ایجاد این مراکز این است که اقدامات درمانی به صورت راحت تری در اختیار این افراد که در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی سکونت دارد، قرار گیرد و بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: مسکن این افراد نیز مناسب سازی شده و از همان روز اول نیز هزینه مذکور به صورت متمرکز و کامل از سوی سازمان به حساب این افراد واریز می‌شود.

انتهای پیام/د

میزان مشارکت‌های مردمی ۳۰ درصد افزایش داشته است

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.