فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: باند بزرگ سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی با ۳۰ فقره سرقت در کلانشهر اهواز شناسایی و منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی اهواز با بررسی آثار به جا مانده از سقط و تحقیقات تخصصی سارق به هویت "ص - م" با شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه سارق دستگیر شده به همدستی ۲ مالخر به هویت‌های "ع - م" و " ر- ع" اعتراف کرد، افزود: ماموران پلیس با اقدامات فنی ۲ متهم را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از پاتوق آنان مقدار تقریبی ۵ تن سیم فشار قوی برق، ۵ دستگاه کولر، تعدادی پمپ آب منزل، ۳ عدد باتری مربوط به تجهیزات مخابراتی گرانقیمت و کمیاب هستند، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان سیم برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.