برانکو لیستی به باشگاه پرسپولیس تحویل نداده است

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس هنوز فهرست بازیکنان مورد نظرش را به مدیران این باشگاه تحویل نداده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۶ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. برانکو ایوانکوویچ که به طور معمول در فصل‌های گذشته، اسم بازیکنان مد نظر خود را چند بازی مانده به پایان لیگ در اختیار مدیران این باشگاه قرار می‌داد، در لیگ هجدهم هنوز این کار را انجام نداده و قرار است این اتفاق پس از اتمام بازی‌های لیگ و جام حذفی انجام شود.

سرمربی کروات پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، ۷ بازیکن جدید به خدمت گرفت و بیان کرد در حال حاضر نیازی به بازیکن جدید ندارد، اما شنیده می‌شود محمدرضا حسینی و رشید مظاهری در آستانه پیوستن به پرسپولیس هستند و چند بازیکن دیگر نیز از این جدا می‌شوند.

در جلسه ای که امروز میان عرب و برانکو برگزار شد، شایعاتی مبنی بر تحویل لیست نقل و انتقالاتی برانکو به باشگاه شنیده می‌شد که یکی از مسئولان پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب و بیان کرد: قرار است لیست نقل و انتقالات پس از بازی‌های لیگ و جام حذفی به باشگاه داده شود.

پرسپولیس در ۲ بازی آینده لیگ هجدهم باید به مصاف تیم‌های ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم برود.


بیشتر بخوانید:

ترابی: روی من صددرصد پنالتی صورت گرفت

عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود/ سازمان لیگ باید با باشگاه‌ها هماهنگ باشد

پرسپولیسی‌ها ژاوی را غافلگیر می‌کنند


انتهای پیام/

برانکو چه زمانی فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه پرسپولیس تحویل می‌دهد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار