جلسه برانکو با مدیرعامل پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی

ایرج عرب مدیرعامل و برانکو سرمربی پرسپولیس امروز جلسه‌ای را برای بررسی شرایط این تیم برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهران از وضعیت مالی این باشگاه ابراز ناراحتی کرد، قرار شد مطالبات او تا ۱۳ اردیبهشت پرداخت شود، اما ارز مورد نیاز برای پرداخت پول سرمربی کروات مهیا نشد و پس از اینکه مسئولان پرسپولیس با برانکو صحبت کردند، او به مدیران باشگاه وقت داد تا طلبش را بدهند که سرانجام این اتفاق رخ داد و بخش عمده‌ای طلب برانکو پرداخت شد.

برانکو پس از شکست مقابل پاختاکور ازبکستان و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، ظهر امروز (سه شنبه) به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با ایرج عرب گفتگو کرد. در این جلسه، برنامه ریزی برای کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، اردو‌های پیش فصل، جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده و ... بحث شد و در پایان مقرر گردید برنامه‌های جذب بازیکن از شنبه هفته آینده و پس از بازی با ماشین سازی انجام شود.

طلب برانکو پرداخت شد

با تلاش‌های صورت گرفته بخش زیادی از طلب برانکو به صورت یورو پرداخت شد و قرار است تا روز‌های آینده بازیکنان نیز بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

همچنین هر چند برانکو تا پایان سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد، اما مدیران باشگاه سرخپوش در تلاش هستند تا قرارداد مربی کروات را تا ۳ سال دیگر تمدید کنند.

پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ هجدهم باید در ۲ بازی آینده به مصاف ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم برود و در نیمه نهایی جام حذفی نیز دیدار سختی با سپاهان اصفهان دارد.


بیشتر بخوانید:

ترابی: روی من صددرصد پنالتی صورت گرفت

عربشاهی: پرسپولیس مستحق حذف از آسیا نبود/ سازمان لیگ باید با باشگاه‌ها هماهنگ باشد

پرسپولیسی‌ها ژاوی را غافلگیر می‌کنند


انتهای پیام/

جلسه عرب با برانکو برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار