معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: سازماندهی الکترونیکی رویه‌ها و الگوهای سازمانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران با استفاده از سامانه پایش در آینده نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران امروز در جلسه مدیران کل و معاونان ستادی این معاونت با اشاره به ضرورت توسعه متوازن و همگون استان تهران اظهار کرد: توسعه متوازن و همگون استان تهران باید منطبق بر رویه‌های صحیح و اسناد بالادستی باشد.

وی با بیان اینکه شهر‌ها و ‌ روستاهای استان تهران نباید به صورت سلیقه‌ای و مقطعی توسعه پیدا کنند، افزود: کمیته‌های تخصصی جهت تعامل بیشتر در حوزه های این معاونت جهت توسعه متوازن در اولویت قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: برنامه محور بودن آموزش‌ها، زمانبندی برنامه‌ها، ایجاد چارچوب مناسب، درجه بندی و ارزیابی پذیر بودن سیستم آموزشی جهت تأثیرگذاری در روند فعالیت‌ها در محوریت قرار می‌گیرد.

تقی زاده گفت: اجتناب از فرد محوری اساس توسعه مشارکتی سازمانی در شهرها و روستاها به ویژه در استان تهران بر پایه همدلی و تعامل است.

وی به ضرورت الکترونیکی شدن فعالیت ها اشاره کرد و افزود: ساماندهی و سازماندهی الکترونیکی رویه‌ها و الگوهای سازمانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران با استفاده از سامانه پایش و مانیتورینگ پروژه‌ها و کنترل عمکرد شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های عمومی خدمات رسان زیر مجموعه این نهادها در آینده نزدیک انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: بازدید‌های میدانی و بررسی پروژه‌ها نیز باید بر اساس اولویت‌ها و نیاز‌های سازمان باشد تا از موازی کاری، کم کاری و تمرکز بیهوده جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار