حجت الاسلام مروی:

بدون پیش داوری در پرونده های موقوفات آستان قدس ورود کنید/قوه قضائیه باید عامل احساس امنیت و آرامش در جامعه باشد

تولیت آستان قدس رضوی گفت:بدون پیش داوری در پرونده‌های موقوفات آستان قدس رضوی ورود کنید.
 
بدون پیش داوری در پرونده های موقوفات آستان قدس ورود کنید/قوه قضائیه باید باعث ایجاد احساس امنیت و آرامش باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای عالی قضائی خراسان رضوی در حرم رضوی گفت: نسبت به پرونده‌هایی که مربوط به موقوفات آستان قدس رضوی است بدون پیش داوری تنها به دنبال احقاق حق باشید.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید باعث ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم و ایجاد احساس ناامنی در متخلفان شود تا همه بدانند دستگاهی وجود دارد که هیچکس در آن نفوذ ندارد و به معنی واقعی قوه قضائیه اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: با حضور آقای رئیسی که ۴۰ سال سابقه فعالیت قضائی دارد و از درون دستگاه قضائی است و در عین حال انسانی باهوش، دلسوز، پرتلاش و بدون حاشیه است که نقاط ضعف و قوت قوه قضائیه را می‌داند و با کمک شما در قوه قضائیه تحولات مثبتی ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام مروی افزود: باید در جهت کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضائیه تلاش کنید، برخورد قاطع قوه قضائیه در این جهت قطعاً اثرگذار است.

وی تصریح کرد: نقش قوه قضائیه در امنیت و اخلاق شهر بسیار مهم و تأثیرگذار است و اگر اقتدار و قدرت قوه قضائیه نباشد، مجموعه‌های دیگر نمی‌توانند برنامه‌های خود را به پیش ببرند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نقش قوه قضائیه در امنیت و اخلاق شهر بسیار مهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.