مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از آغاز برگزاری مسابقات محلات "جام تکریم رمضان با ورزش" از ۱۴ اردیبهشت جاری در سراسر این استان خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات محلات، جام تکریم رمضان با ورزش، یادمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و بزرگداشت کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در ۳۰ رشته‌ی ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۳۰۰ هیئت ورزشی در سراسر استان در برگزاری این رقابت‌ها مشارکت دارند، افزود: مسابقات از ۱۴ اردیبهشت جاری آغاز شده است و تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارند.

امیری خراسانی هدف از انجام این کار را بردن ورزش به محلات و فراهم کردن دسترسی مردم به امکانات ورزشی و تقویت ورزش محلات عنوان و تصریح کرد: گسترش ورزش همگانی در گروه تقویت ورزش محلات است.

 وی تأکید کرد: باید با توجه جدی به ورزش محلات، سعی کنیم با بردن تحرک و نشاط به درون خانواده‌ها، جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم و در عین حال از دل آن به ورزش قهرمانی هم برسیم، چرا که ورزش محلات بستری مناسب در رسیدن به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/ب

مشارکت ۳۰۰ هیئت ورزشی کرمان در برگزاری رقابت های محلات جام رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار