بحیرایی با اشاره به اینکه قرارداد باغ نظر به دلیل مشکلاتی که داشت فسخ شده گفت: در حال کارشناسی هستیم تا به قیمت واقعی برسیم.

پنجشنبه////////////شهرداری قرارداد خرید یک باغ را فسخ کرد / ۲ باغ در منطقه ۱۰ خریداری می‌شوندحسین بحیرایی شهردار منطقه ۱۰ تهران د در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که باغ‌های نظر و تهرانی را در منطقه ۱۰ تملک کنیم، گفت: مالکین باغ نظر در دوره مدیریت شهری گذشته بابت تملک این باغ قراردادی را با سازمان املاک بسته بودند که دارای مشکلاتی بود.


بیشتر بخوانید؛ سرانجام باغ ملک چه می شود؟


شهردار منطقه ۱۰ افزود: با بررسی‌های کارشناسی که نسبت به قیمت این ملک انجام شد، متوجه شدیم مبلغ هر متر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آن بالا محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه این باغ ۵ هزار متر مربع متراژ دارد، گفت: این باغ از لحاظ درختان مثمر و غیرمثمر وضعیت خوبی دارد و با توجه به اینکه سرانه فضای سبز منطقه ۱۰ پایین است تلاش می‌کنیم این باغ را با یک قیمت کارشناسی جدید و واقعی قیمت‌گذاری کنیم تا بابت تملک این باغ، پول اضافی از بیت‌المال خرج نکنیم.

بحیرایی با بیان اینکه قرارداد قبلی فسخ شده است، اظهار کرد: این باغ ورثه‌ای بوده و دارای ۶۴ سهم است که ۴۸ سهم آن قرارداد بسته بودند و به خاطر مشکلی که وجود داشت اکنون قرارداد فسخ شده و ما برای توسعه فضای سبز منطقه به دنبال تملک آن هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ در ادامه به وضعیت باغ دیگر این منطقه به نام باغ تهرانی پرداخت و گفت: به منظور توسعه فضای سبز منطقه تلاش می‌کنیم این باغ را که ۴ هزار و ۲۰۰ متر مساحت دارد تملک کنیم.

وی افزود: تاکنون در این محل نمایشگاه‌های فصلی برگزار می‌شد که ما سازه‌های سبک آن را جمع‌آوری کردیم و در حال تبدیل آن به پارک هستیم.

بحیرایی با بیان اینکه برای تملک این باغ هم تنها از اعتبارات موجود استفاده می‌کنیم، افزود: باغ نظر در تقاطع خیابان رنجبر و ۱۶ متری امیری قرار گرفته و پارک تهرانی هم نبش خیابان رنجبر ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

باغ تهرانی در منطقه ۱۰ پایتخت به پارک تبدیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار