صحنه وحشتناکی که ناشیگری گاوباز رقم زد! +فیلم

زن گاوباز مکزیکی که بر اثر فرو رفتن شاخ گاو به صورتش به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

صحنه وحشتناکی که ناشیگری گاوباز زن رقم زد! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زخمی شدن شدید یک زن گاوباز مکزیکی در مسابقات گاوبازی این کشور خبرساز شد. " هیلدا تنوریو"، که بر اثر فرو رفتن شاخ گاو به صورتش دچار جراحت شدید از ناحیه صورت شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این زن گاوباز ۳۲ ساله مکزیکی پیش از انتقل به بیمارستان توسط یک تیم پزشکی مورد مداوای سطحی قرار گرفت و سپس به بیمارستان منتقل گردید.

در ویدئویی که توسط یکی از تماشاگران و با تلفن همراه تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن جوان در گوشه‌ای از رینگ گاوبازی روی زانو‌های خود نشسته بود ناگهان مورد حمله گاو قرار می‌گیرد.

در تصاویر منتشر شده در حالی که صورت هیلدا پوشیده از خون است در حال انتقال به خارج از رینگ گاوبازی دیده می‌شود. این زن جوان بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت. این زن جوان در اثر این حادثه دچار پارگی فک، شکستگی چانه شد. این دومین بار است که این گاوباز زن مکزیکی در هنگام اجرای نمایش گاوبازی دچار حادثه می شود. این حادثه روز یکشنبه و در شهر پوئبلا مکزیک رخ داد.

گفتنی است؛ این سومین حادثه در مسابقات گاوبازی طی دو هفته گذشته است که خبرساز می‌شود. در دو مورد دیگر نیز که در اسپانیا اتفاق افتاد یک تماشاچی ۷۴ ساله و یک گاوباز نوجوان در اثر حمله گاوهای خشمگین جانشان را از دست داده بودند. تماشاچی سالخورده که در مراسم عید پاک سرگرم تماشای مسابقه گاوبازی در منطقه ای در نزدیکی استان کادیس اسپانیا بود در اثر حمله یک گاو جان خود را از دست داد. همچنین یک نوجوان ۱۹ ساله با نام "فران گونزالز " که سرگرم اجرای نمایش گاوبازی بود در اثر حمله یک گاو دچار جراحت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

انتهای پیام/

لحظه حمله گاو خشمگین به گاوباز زن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
معرفت الی الله که نباشد گاو باز که هیچی، آدم به رتبه خود گاو میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
آدم عاقل از این کارا نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس احمدی
۱۳:۵۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
اصلا گاو بازی خوب نیست