راننده‌ای که فراموش کرده بود ترمز دستی خودروی خود را حین حمل خودرو بکشد شاهد سقوط خودرو به داخل رودخانه شد.

نکشیدن ترمز دستی خودرو کار دست راننده داد! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فراموش کردن کشیدن ترمزدستی خودرو توسط راننده چینی برای او گران تمام شد. این راننده که پس از انتقال خودروی ون خود به داخل یک کشتی محلی فراموش کرده بود ترمز دستی آن را بکشد در مقابل چشمانش شاهد سقوط خودروی خود به داخل رودخانه شد. این اتفاق در یک رودخانه در اطراف شهر گوانگ دونگ چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که خودروی ون در حال سقوط به داخل رودخانه است؛ این راننده با دویدن به سمت درب خودرو تلاش می‌کند تا مانع سقوط آن به داخل آب شود، اما برای این کار بسیار دیر شده بود و او موفق به این کار نشد. در ادامه ویدئو در حالی که خودروی ون این راننده چینی بر روی سطح رودخانه نمایان است دیده می‌شود. این مرد قصد داشت تا با کمک این قایق خودروی ون خود را به طرف دیگر رودخانه منتقل کند که این حادثه رخ داد.

خوشبختانه در لحظه وقوع این حادثه هیچ یک از اعضای خانواده این مرد در داخل خودرو حضور نداشتند. سرانجام این مرد با کرایه یک کشتی دیگر توانست خودروی خود را از آب بیرون بکشد. هنوز از میزان خسارت وارد شده به این خودرو گزارشی منتشر نشده است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نکشیدن ترمزدستی توسط رانندگان حادثه‌ساز می‌شود. سال گذشته نیز یک راننده زن چینی در حالی که مشغول بررسی خودروی خود بود به دلیل نکشیدن ترمزدستی و حرکت ناگهانی آن دچار حادثه شد. این زن که فراموش کرده بود حین توقف خودرو ترمزدستی آن را بکشد ناگهان خودرو رو به عقب حرکت کرد و جان او را در معرض خطر قرار داد.

انتهای پیام/

سهل انگاری راننده چینی حادثه ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار