مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان گفت: به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، نشان دادن نقش و اهمیت این مایه حیاتی در زندگی بشری و بیان محدودیت‌های منابع آبی، نمایشگاه نقاشی آب در آبفا شهرستان کرمان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین غفاری، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان گفت: بر اساس دستورالعمل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر برگزاری نمایشگاه نقاشی آب، چندین اثر نقاشی برگزیده در این زمینه در آبفا شهرستان کرمان نصب شده و این تابلو‌های نقاشی در معرض دید مراجعه کنندگان به آبفا شهرستان کرمان قرار داده شده است.

همچنین  نماینده مردم پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی از پروژه اجرای خط انتقال آب شهرستان کهنوج بازدید کرد.

در این بازدید رضا بهرامی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج، هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت آب شهر کهنوج، جلوگیری از قطعی آب و بهبود کیفیت عنوان کرد.

وی محل لوله گذاری را دشت رضاآباد تا مخزن آزادگان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این خط انتقال بایستی ۱۲ هزار متر لوله گذاری چدن داکتیل به سایز ۴۰۰ میلیمتر انجام شود.

مدیر امور آب و فاضلاب کهنوج برآورد هزینه اجرای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه شامل ۱۲ کیلومتر خط انتقال، چهار کیلومتر خطوط جمع آوری آب، حفر و تجهیز سه حلقه چاه، احداث مخزن هزار مترمکعبی جمع آوری و احداث جاده دسترسی به تاسیسات و اجرای خطوط برق است.
انتهای پیام/ی

بازدید از پروژه خط انتقال آب به کهنوج

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.