به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5846...0910: سلام. یک سوژه خبری راجع به فاجعه ای در یک کلینیک چشم پزشکی در قم دارم.

 

5929...0918: ما مرزنشین جنوب غرب هستیم، پاداش باز نشسته های منابع طبیعی سال ۹۷ رو پرداخت کنند، تا ما هم اگر چیزی شد جان فشانی کنیم.

 

2977...0912: سلام. ما در صنعت چاپ مشکل بزرگی در تامین مواد اولیه به خصوص کاغذ داریم. لطفا پیگیری کنید نتیجه تصمیم دولت برای کاغذ تعاونی چی شد. ممنون

 

8331...0939: با سلام.شهروندی هستم در شرف بازنشستگی تامین اجتماعی. متاسفانه امروز به سایت مشاهده سوابق مراجعه کردم و دیدم چندین ماه از سوابق من کسر شده است. البته همکاران دیگر من هم همین مشکل را دارند و متاسفانه هیچ شخصی پاسخگو نیست و علت را هم نمی دانند. حتی برای همکاران من سوابق بیش از یک سال آنها از بین رفته. شما را به خدا پیگیری کنید. قطعا اگر اخبار بیست و سی پیگیر شود نتیجه می دهد.

 

6713...0912: سلام بنده یک تولید کننده هستم و به شما بگویم که با این برنامه شما هیچ اتفاق خوبی در رونق تولید نمی افتد . برای رونق تولید فقط دولت و مجلس باید اراده کنند که چهار تفنگدار را از سر راه تولید کننده بر دارند آنگاه تولید رونق واقعی می گیرد، مبارزه با فساد اقتصادی مفهوم واقعی پیدا می کند و اقتصاد کشور به سمت شکوفایی با شتاب پیشروی خواهد کرد.

 

2767...0914: احتراما به استحضار عالی می رساند، ما اهالی روستاهای دهستان دشت، بخش مرزی سیلوانه _شهرستان ارومیه_استان آ.غ_خط مقدم تهاجم فرهنگی علی الخصوص روستاهای کای_ هلفله_گوجار_قصریک دشت_تویی_میرآباددشت_برده سور_سیلوانا_سلیم بیگ از نعمت بی نظیرسیمای جمهوری اسلامی ایران اعم از شبکه های آنالوگ و دیجیتال کاملا"محروم مانده ایم استدعا دارد رسیدگی فرمائید. (بااحترام عباس عباسی قصریک)

 

4486...0915: با سلام. لطفا راجع به مشکلات بسیار زیاد سامانه سناد که معلمان کشور نمرات را در آن وارد می کنند بررسی کنید به سختی باز می شود و با کلی دردسر این همه معلم نمرات را وارد می کنند.ممنون

 

4305...0913: سلام بنده تو اصفهان تولیدی گز و سوهان و پولک نبات دارام یکی از موازی کارهای که در تولیدات مواد غذایی هست اینکه برای تولید هم باید از ادامه استاندارد مجوز بگیری هم اداره استاندارد و مراحل دریافت هر دو مجوز مثل هم هستند.

 

9913...0917: سلام دبیرستان میناب کریان از دانش آموزان امتحان نمی گیرند تا دویست و پنجاه تومان پول به مدرسه ندهند.

 

1218...0911: سلام من یک مخترع هستم و عضو انجمن صنفی دانش بنیان نیازمند حمایت هستم تا بتونم برای حداقل ۳۰ نفر ایجاد اشتغال کنم.

 

1780...0938: لطفاً رسیدگی شود به اینکه در انتخاب معلم ها دقت شود، چون شخص خود من سه سال دبیرستان  فیزیک را خودم خوندم، این معلم ها هم فقط نقش حقوق بگیر دارند وگرنه به هیچ‌ دردی نمی خورند، البته معلمای بعضی از درس ها هم از اینها جدا نیستند.

 

1780...0938: سلام. من یک دانش آموز کنکوری هستم، امتحان نهایی و کنکور هم بهم خیلی نزدیک است. حالا از اینها که بگذریم آمدند واسه امتحانات نهایی دو درس بی اهمیت که اصلاً مهم نیست را نهایی کردند، منظورم هویت اجتماعی و بهداشت و سلامت هست. حالا باز از اینها هم که بگذریم میرسیم به فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور، البته این هم حایئز اهمیت است که بگویم، سوالات نهایی دست انسان های معمولی نیست صددرصد دست آقازاده هاست.

 

6201...0912: سلام بنده واحد تولیدی دارم چند سال غیر فعال بود الان بعد از گذشت حدود 7 سال خواستم فعال کنم مراجعه کردم به اداره آبفا به من می گویند که چون واحد تولیدی هست به شما آب نمیدیم (طبق دستور معاون وزیر) در صورتی که چنین دستوری صحت ندارد.

 

0586...0930: باسلام، لطفا در خصوص وضعیت بلاتکلیف نیروهای شناسه دار اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی استان آذربایجان غربی جویا شوید چرا کلیه استانها، نیروهای شناسه دار خود را در سال 1388 قرارداد با سازمان نمودند اما اداره بهزیستی استان اذربایجان غربی در این راستا کارشکنی نمود. حتی تا مرحله گزینش و امضا قرارداد پیش رفتیم اما ذیحساب دارایی به دلایل واهی مدیر کل بهریستی را مجاب به نبستن قرارداد نمودند. چرا مدیر کل جواب گو نمی باشد.اگرخلاف قانون هستش چرا استان های دیگر نیروهای شناسه دار خود را قرارداد با سازمان نمودند و اگر قانونی هستش چرا استان آذربایجان غربی این 37 نفر را بلاتکلیف گذاشته است. آن هم 6 و 7ساله... تو را به خدا پیگیری و مطرح کنید الان چند سال حق ما را می خورند.

 

9043...0912:سلام. بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستم مدتی هست محصولاتی در زمینه تولید سینی های چوب و رزین فعالم الان به دلیل کمبود نقدینگی با مشکل مواجه شدم متاسفانه از آنجایی که تمام این شعارها در حمایت از تولید دروغ است، نتوانستم هیچ وامی بگیرم و نقدینگیمو افزایش بدم تا به دنبال اون تولیدم رونق بگیره. محصول ما قابلیت صادرات هم داره ولی دریغ از کمترین حمایت

 

8557...0912:سلام. با اطمینان به وعده های وزیر صمت در فروش فوری 45 روزه سایپا در اسفند 97 ثبت نام کردیم ولی با وجود اتمام زمان، امور مشتریان سایپا گفتند هنوز زمان تحویل معلوم نیست و هیچ جریمه ای هم پرداخت نمی کنند!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام .... خدا قوت این مشکل جمعیت میلیونی سهامدار جزء است من بازنشسته هم هر جند وقت یکبار بی نصیب از آن نیستم
آخرین اخبار