پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۰۸به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

1165...0935: سلام، لطفا پیگیری کنید کی بسته حمایتی جا مانده ها را می دهند؟

 

4399...0916: باسلام خدمت دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان. ما از پذیرفته شدگان آزمون قوه قضائیه هستیم تمام مراحل استخدام هم گذراندیم الان مدت ۲ سال است که بلاتکلیف هستیم تو را خدا پیگیری کنید.

 

6395...0911: بيزحمت اگه در يد توان و اختيار شما هست يک گزارش تهيه كنيد راجع به فروش فوری دو تا شركت خودروسازمون علی الخصوص سايپا ببينيد اصلاً می شود ثبت نام كرد يا فقط واسه ادعای فروش هست اين آگهی ها. الان چند روزه ميخوام ثبت نام كنم راس ساعت ١٠ سايت از دسترس خارج می شود. چند دقيقه به طور معجزه آسا ظرفيت تموم مي شود.
بنده اسمم مجيد دلورانی هست و كارشناس ارشد عمران هستم و برای خانومم قصد ثبت نام يک پرايد دارم كه متاسفانه نمي شود يا به عبارتی انقدر كه امتياز برای دلال ها و شركت های بازرگانی قايل شدن واسه عموم امكانپذير نيست.

 

9906...0915: سلام از مشهد مزاحم می شوم بنده اردیبهشت ۹۷ زمانی که سکه ۱میلیون بود برای ایران خودرو تحویل بهمن ۹۷ ثبت نام کرده حالا اعلام کردن به قیمت آزاد محاسبه می شود. لطفا به داد ما برسید.

 

2473...0917: مخابرات و همراه اول چه خاموش باشی چه تماس نگرفته باشی قبض دلخواه و مبلغ دلخواه خودشان را می نویسند.

 

6038...0930: تو را به خدا چرا اضافه حقوق مستمرى بگيران تامين اجتماعى را نمي دهند. پس چه زمانی می دهند. مرديم از گرانى و بى پولى.

 

2983...0915:لطف کنید با توجه به ریاست محترم قوه قصایی عوض شده مثل شبکه پنج شماره های پیامکی ایجاد شود تا ما مردم هشتاد میلیونی پیامک بزنیم تا کمی از مشکلات ما کم شود آنها شکم سیرها به فکر مردم نیستند شاید فرجی شد متشکر می شوم پیگری نمایید. با تشکر رسولی از مشهد.

 

1304...0919: جوری که وقتی شما از سمت میدان امام رضا که به طرف شهر میاید حتما باید ماشینتون را تعمیرگاه ببرید مسئولان شهرستان بویین زهرا همیشه خواب تشریف دارند و کسی پاسخگو نیست مردم هم صدایشان به جایی نمیرسد.

 

1304...0919: بنده از استان قزوین شهرستان بویین زهرا پیام ارسال کردم وضعیت میدان امام رضا به گونه ای خراب است که هم دور میدان نمی شود تردد کرد و هم آسفالت آنقدری خراب است که از سمت میدان به طرف شهر نمی شود راه رفت با خودرو.

 

2199...0914: باسلام لطفا درماه رمضان طرح نظارت بر بازار و قيمت کالا را مخفيانه نظارت کنيد در تلويزيون رسانه ای نکنيد تا قيمت کالا ها چند برابر نشود به مردم رحم کنيد متشکرم.

 

1249...0912: لطفا گزارشی از وضعیت زیرگذرهای خیابان پاسداران جنوبی کرج به ادرس : اکبرآباد میدان استقلال خ پاسداران جنوبی زیرگذر مترو و زیر گذر اتوبان خ پاسداران جنوبی به ساسانی از شهرداری منطقه ۲ بگیرید . عدم روشنایی و نا ایمن بودن مشکل ساز شده است. باتشکر پیگیری کنید.

 

2260...0911: با سلام بنده جانباز هشت سال دفاع مقدس هستم بر اثر جراحت های جنگ شامل موج گرفتگی شدید و ترکش در سرو کمر آسیب دیده ام اما با وجود مدارک و پیگیری زیاد بنیاد تا الان بهم نه درصدی داده نه کاری کرده می خواهم از مسئولین بپرسین امثال من برای گرفتن حق چه باید کرد؟ از شما خواهشمندم به این موضوع رسیدگی کنید منتظر تماس شما هستم. رضا خوشرفتار هستم یکی رفتگر شهرداری گنبد کاووس.

 

7554...0913: سلام برای تمديد دفترچه سلامت رفتم بعد 1 سال گفتند ديگر تمديد نمي کنيم چرا لطفا رسيدگی کنيد.

 

5059...0912: من بیمه سازمان تأمین اجتماعی مشاغل آزاد هستم و بیکار. سال جدید حق بیمه من که پرداخت می کنم افزایش 30 درصدی داشته تقریبأ ماهیانه 80 هزار تومان بیشتر باید پرداخت کنم لطفأ از سازمان تأمین اجتماعی دلیل افزایش را پیگیری کنید. در توان من نیست. تشکر از شما. (تدین هستم ازقزوین)

 

8460...0910: سلام وقت بخیر. تو را به خدا به مشکل مسکن بیشتر رسیدگی کنید مقصر اصلی افزایش قیمت نامتعارف مسکن دلالان و سایت دیوار و شیپور و امثالهم هستند لطفا سریعتر رسیدگی کنید وگرنه مردم باید داخل پارک و چادر زندگی کنند یاعلی.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار