به زودی اطلاعات جدیدی از عنوان The Last of Us 2 منتشر می‌شود

وب سایت ResetEra اعلام کرد: به زودی تریلر عنوان The Last of Us 2 منتشر خواهد شد.

به زودی اطلاعات جدید از عنوان The Last of Us2منتشر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمریکایی ناتی داگز یکی از شرکت‌های ماهر در حوزه ساخت بازی‌های رایانه‌ای است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد. اولین عنوان انحصاری این شرکت برای کنسول پلی استیشن ۳ بود که با نام آنچارتد منتشر شد و توانست به خوبی در دل گیمر‌ها جا خوش کند و پس از آن نیز چند نسخه دیگر از عنوان مذکور را روانه بازار کرد.

ناتی داگز در سال ۲۰۱۳ عنوان The Last of Us را که در سبک اکشن سوم شخص و پساآخرالزمانی و به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ ساخته شده بود، را روانه بازار کرد. این عنوان روایتگر تلاش دو انسان برای زنده مانده در دنیایی پساآخرالزمانی است. این عنوان در نمایشگاه E3، 2012 و تنها یک سال پس از معرفی آن، توانست ۵ جایزه، بهترین بازی کنسول، بهترین اکشن، بهترین صداگذاری، بهترین یازی و بهترین نمایش را از آن خود کند. اما شرکت ناتی داگز در سال ۲۰۱۶، به دلیل استقبال از نسخه اول عنوان The Last of Us، از نسخه جدید آن رونمایی کرد؛ که داستان آن مانند نسخه اول در دنیایی پساآخرالزمانی و پنج سال قبل از نسخه اول اتفاق می‌افتد.

به زودی اطلاعات جدید از عنوان The Last of Us2منتشر می‌شود

هیچ تریلر یا اطلاعات دقیقی از عنوان Last of Us Part 2 و از زمان معرفی آن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه E3، 2016 منتشر نشده است. اما به تازگی گزارشی جدید در وب سایت ResetEra مبنی بر اینکه، به زودی تریلر و اخبار بیشتری از عنوان مذکور مشاهده خواهید کرد، منتشر شده است. در این گزارش اعلام شد: شرکت ناتی داگز قصد دارد پیش از نمایشگاه E3 امسال، تریلری را منتشر کند که در آن اطلاعات مهمی راجب عنوان Last of Us Part 2 وجود دارد و احتمالا زمان عرضه  عنوان مذکور نیز در این تریلر گنجانده شده است.

اما همه این موارد هنوز در حد حدس و گمان است و باید تا پیش از ماه ژوئن، با اعلام شرکت سازنده عنوان مذکور، مشخص شود، اما مسئله‌ای که به طور قطع می‌توان راجب آن حرف زد، انتشار این عنوان در سال ۲۰۱۹ است و برای دریافت اطلاعات رسمی بیشتر، باید صبر کرد.


بیشتر بخوانید: مسدود شدن حساب ۷۷۰ هزار کاربر متقلب در عنوان Apex Legends 


انتهای پیام/

تریلر جدید عنوان The Last of Us2 منتشر خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.