استاندار سمنان گفت: استان سمنان میزبان صنعت کشور و محکوم به توسعه صنعتی است.‌

استان سمنان میزبان صنعت کشور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حاشیه  بازدید از کارخانه نساجی کویر سمنان گفت: از این که در حال حاضر، سرمایه گذاران و صنعتگران از مدیریت استان احساس رضایت می کنند موجب خرسندی و خوشحالی است اما برای اینکه صنعتگران برای دریافت پروانه و خدمات به رضایتمندی کامل برسند، هنوز فاصله داریم .

وی افزود: استان سمنان میزبان صنعت کشور است و محکوم به توسعه صنعتی می باشد.‌ استان سمنان با ظرفیت ها و زیرساخت های لازم، پذیرای سرمایه گذاران است که این امر می تواند موجب تحرک در امر توسعه استان شود.

تولیدکنندگان نباید در راه تولید با مشکلات رو به رو باشند

استاندار سمنان ادامه داد: نوسانات ارزی و نرخ تورم، صنعتگران را دچار مشکل نموده  و باید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان کوشش شود. مشوق هایی چون تخفیفات مالیاتی و استمهال مطالبات بیمه و مساعدت باید مدنظر قرار گیرد نباید به تولید کنندگان سخت گیری شود .

وی در پایان با بیان اینکه استان سمنان افق بسیار روشنی در جهت توسعه دارد ابراز داشت: باید همانند نظم خط تولید این کارخانه در نظام مدیریتی نیز نظم برقرار گردد تا کارها بر طبق قوانین و بدرستی انجام شود.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.