حماس اظهارات استفان دوژاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه را جانبداری از این رژیم عنوان کرده و گفت در آن جنایت‌های رژیم اشغالگر نادیده گرفته شده است.

حماس: واکنش سازمان ملل به حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه جانبدارانه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبسایت حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات استفان دوژاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه را جانبداری از این رژیم عنوان کرد.

حماس افزوده است این بیانیه موضعی جانبدارانه از اسرائیل را منعکس کرد و در حمایت از مواضع متجاوز است.

در بیانیه آمده است که بیانیه استفان دوژاریک جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر روز جمعه علیه تظاهرکنندگان مسالمت آمیز در راهپیمایی بازگشت مرتکب شدند، نادیده گرفته است.

حماس همچنین گفته است در این بیانیه کشتار ۲۸ نفر که اکثر آن‌ها غیرنظامی هستند و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر و تخریب بیش از ۵۰۰ منزل و ساختمان اعلام نشده است.

جنبش مقاوت اسلامی فلسطین تاکید کرده است که زبان این بیانیه در خدمت منافع اشغالگر بوده و جانبدارانه است و به ثبات، توقف جنگ و نقش میانجیگرانه یا به ایجاد فضایی آرام کمکی نمی‌کند.

استفان دوژاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد یکشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: «با شدیدترین عبارات پرتاپ موشک از غزه به اسرائیل را محکوم می‌کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سازمان ملل حامی تروریست آمریکایی
آخرین اخبار