بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه نظامی کابینه که برای ارزیابی شرایط در غزه برگزار شد، اعلام کرد اسرائیل بار دیگر سیاست ترور رهبران فلسطینی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری معا فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جلسه نظامی کابینه که برای ارزیابی شرایط در غزه برگزار شد، اعلام کرد اسرائیل بار دیگر سیاست ترور رهبران فلسطینی را دنبال خواهد کرد.

نتانیاهو گفت: «اسرائیل ترور یکی از رهبران حماس، تخریب دیده بانی‌ها و ساختمان‌ها را انجام داد و درگیری پایان نیافته است و همه می‌دانند قواعد بازی از هم اکنون تغییر کرده است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین دستور داد تا توپخانه و نیرو‌هایی که در مرز با غزه مستقر شدند، در آماده باش کامل باشند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست پیش از این گزارش داده بود با وجود اعلام گروه حماس مبنی بر حصول آتش بس میان فلسطینیان و نیرو‌های سرکوبگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد جنگ در غزه هنوز پایان نیافته است.

نتانیاهو در یک بیانیه کوتاه هیچ اشاره‌ای به حصول توافق آتش بس در نوار غزه نکرد و مدعی شد: «در دو روز گذشته، ما حماس و جهاد اسلامی را با تمام قدرت هدف قرار دادیم و به بیش از ۳۵۰ هدف حمله کردیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
نیروهای مقاومت هم باید همین کار ها رو انجام بدهند ...اگر خوبه برای همه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
خوب گور خودتو کندی موجود پست بی ارزش
آخرین اخبار