وزیر راه و شهرسازی گفت:در برنامه ششم توسعه ۲۷۰۰ محله کشور با اولویت یک شناسایی شدند که باید احیای بافت در آن‌ها انجام شود.

ب۲۷۰۰ محله کشور در اولویت نوسازی بافت فرسوده هستنده گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامیان وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در پایان برگزاری مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران در باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه بازآفرینی طرح‌های شهری، اظهار کرد: این شیوه برگزاری مسابقه عادلانه‌ترین شیوه انتخاب است.

وزیر راه و شهرسازی اسلامی با تاکید بر اینکه ما در جهت بازآفرینی شهری بر داشتن یک طرح و نقشه مصوب باید تمرکز کنیم، اظهار کرد: ساختمان‌های سست و ناپایدار در شهر‌های مختلف و در نزدیکی گسل‌ها مخاطرات زیادی را برای مردم دارند که بر همین اساس برنامه‌های نوسازی را باید شتاب دهیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران باید از ظرفیت بیمه‌ها استفاده کنند،گفت: در برنامه ششم توسعه ۲۷۰۰ محله کشور با اولویت یک شناسایی شدند که باید احیای بافت در آن‌ها انجام شود.

وی افزود: با تدابیری که انجام شده این بافت‌ها نوسازی می‌شوند و در هر محله هم کار‌ها با اقتضائات خودش انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۸ همه ایده‌ها و اندیشه‌های خوب اجرایی شوند و با استفاده از مشوق‌های موجود شاهد رونق ساخت و ساز باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار