دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: فکر می‌کنم همان تمرکزی که روی پیروزی مقابل پاختاکور داشتیم باعث شد گل بخوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس ایران پس از بازی مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما متاسفانه پنج دقیقه مانده بود که بازی تمام شود، حتی مساوی می‌توانست به ما کمک کند برای دور بعد، اما نشد. موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما تبدیل به گل نشد. روی یک غافلگیری گل خوردیم که جبرانش هم سخت بود.

او ادامه داد: پاختاکور تیم خوبی است و در طول بازی هم بچه‌های ما را خیلی اذیت کرد. آسیا امسال برای ما تمام شد. هواداران می‌دانند که می‌توانیم آن‌ها را در لیگ و جام حذفی با قهرمانی خوشحال کنیم.

بیرانوند گفت: ما تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. فینالیست دور قبل همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رود، چه داخل و چه خارج از خانه، این حرفی است که برانکو به ما می‌زند. اگر صعود هم کرده بودیم برای برد به زمین می‌رفتیم. فکر می‌کنم همان تمرکزی که روی برد داشتیم باعث شد گل بخوریم.

بیرانوند درباره اشتباهات داوری هم عنوان کرد: ما مسابقه رفت و بازی السد را هم روی آفساید گل خوردیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفتند، آن طور که کارشناسان گفتند یک پنالتی روی سیدجلال و یکی روی ترابی اعلام نشد. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با پیروزی در این بازی و برد مقابل السد صعود کنیم. متاسفانه آسیا را از دست دادیم و حالا باید برویم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
چون دو تا گل آفساید رو گرفتند و دو تا پنالتی اعلام نکردند بی طرفند؟ مشخصه با همین منطق هم توی لیگ میگید داور به نفع پرسپولیس قضاوت میکنه چون گلای آفساید رو قبول نمیکنه حالا بگذریم که توی نیم فصل دوم کلی پنالتی برای پرسپولیس نگرفتند االبته اگه گل آفساید سایپا به پرسپولیس تو بازی رفت و گل صحیح به ماشین سازی که به اشتباه آفساید اعلام شد و .. رو لحاظ نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
حیف که تو اسیا داورا بیطرف قضاوت میکنن و مثل لیگ ایران نیست وگر نه حتما میبردن
آخرین اخبار