سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران داور مسابقه را عامل اصلی حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پاختاکور ازبکستان و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: دیروز خبرنگاران در مورد بحث داوری از من سوال کردند و گفتم اشتباهات آن‌ها علیه تیم ما در بازی‌های گذشته سهوی بوده و عمدی در کار نیست.

برانکو: همه صحنه پنالتی را دیدند/ بهترین بازیکن حریف داور بود

وی ادامه داد: در بازی اول گل آفساید از پاختاکور خوردیم و در بازی با تیم السد نیز این اتفاق تکرار شد. ما الان آمده‌ایم در زمین حریف بازی کنیم و نمی‌توانیم ۲۵ موقعیت گل ایجاد کنیم تا به گل برسیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه صحنه را دیدند به غیر از داور.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می‌توانیم بگوییم وقتی بازی‌مان دشوار بود و با وجود موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم نتوانستیم به گل برسیم؟ فکر می‌کنم بهترین بازیکن حریف در کنار داور، دروازه‌بان آن‌ها بود.

برانکو در مورد حذف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر ۴ تیم برای صعود برنامه‌ریزی کرده بودند. جزئیات مهم است، اما در مورد داوری چه می‌توانم بگوییم که همین جزئیات بود.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود. این فشردگی نه فقط روی پرسپولیس، بلکه روی هر تیمی تأثیر منفی می‌گذارد. با این حال فشردگی برنامه مسابقات دلیل حذف ما نبود. نمی‌توان بهانه گرفت چرا که بازیکنانم با تمام این مشکلات خیلی خوب بازی کردند، اما نتیجه نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعود کننده گروه D به مرحله حذفی گفت: السد تیم خیلی خوبی است و از گروه بالا می‌رود. پاختاکور هم تیم خوبی است که راهی مرحله بعد خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
دستت رو شده و مثل مربی های ایرانی دنبال مقصر می گردی چند بار میله دروازه بدادمون رسید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
حیف که تو اسیا داورا بیطرف قضاوت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
البته از نظر شما گل آفساید به پرسپولیس زدن بیطرفیه تازه میفهمم چرا میگید داورا به نفع پرسپولیسه آخه تو لیگ گلای آفساید رو مردود اعلام میکنند اگه به ضرر پرسپولیس گل حساب کنند بی طرفانست در ضمن توی نیم فصل دوم چند تا پنالتی برای پرسپولیس نگرفتند ؟ بابا چقدر باید طول بکشه که بفهمید با هوچی گری نمیشه قهرمان شد
آخرین اخبار