مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از اشتغال ۴۹۷ نفر در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه ۱ و ۲ خبر داد.

اشتغال ۴۹۷ نفر در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی تربت حیدریه، گفت: در شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه اغلب زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی فراهم بوده و به سرمایه گذاران این مناطق مشوق‌های مختلف داده می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خاص این منطقه و وجود معادن، تصریح کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی این مناطق باید حداکثر استفاده از وجود معادن را ببرند و قطعاً با بهره گیری از ظرفیت آنها، رشد تولید چند برابر شده و نقش ویژه‌ای در توسعه اقتصادی منطقه خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از موارد مهم ما که دنبال می‌کنیم استفاده صنعتگران از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی بوده و توسعه صنایع وابسته به محصولات کشاورزی است که باید تقویت شود و صاحبان صنایع این شهرستان نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه زیر ساخت‌های اولیه مانند آب، برق، گاز و تلفن برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک‌های صنعتی ایجاد شده، افزود: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی و زون بندی که انجام شده است دیگر زیرساخت‌های لازم نیز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال، تصریح کرد: در ۲۵ واحد صنعتی بهره برداری شده شهرک صنعتی تربت حیدریه ۱ و ۲، ۴۹۷ نفر مشغول به کار هستند که با تمهیدات صورت گرفته بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: حمایت تولید، از رویکرد‌های اصلی ما بوده و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به توسعه اقتصادی شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.

مهدی زاده مقدم با اشاره به جنگ اقتصادی، افزود: در جنگ اقتصادی باید تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و طوری اهداف اقتصادی را شکل دهیم که به پیشرفت صنایع منجرب شود و از ظرفیت‌های هر منطقه به خوبی در راستای تولید و اشتغال بیشتر استفاده کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

باید تمام تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.