رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از تغییر ساعت کاری نانوایی‌های کرمانشاه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اعتضاد علیزاده رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه گفت : در ایام ماه رمضان و با هدف تامین نان مورد نیاز مردم، ساعت کاری خبازی‌های کرمانشاه شامل لواشی‌های نیمه اتوماتیک، نانوایی‌های سنتی، نانوایی‌های سنگک سنتی و ماشینی و نانوایی‌های تمام اتوماتیک تغییر خواهد داشت.

وی گفت : ساعت کاری نانوایی‌های لواش ماشینی نیمه اتوماتیک در نوبت اول از شش و ۳۰ دقیقه تا هشت صبح، در نوبت دوم از ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر و در نوبت سوم از ۱۷ تا ۲۰ بعدازظهر است.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه ساعت کاری نانوایی‌های سنتی شامل لواش، تافتان و بربری را در نوبت اول از شش و ۳۰ دقیقه تا هشت صبح، نوبت دوم از ۱۰ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر و نوبت سوم از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

علیزاده درباره ساعت کاری نانوایی‌های سنگک سنتی و ماشینی نیز یادآور شد: ساعت کار این خبازی‌ها در نوبت اول صبح از شش تا هشت صبح، نوبت دوم از ۱۰ تا ۱۳ ظهر و نوبت سوم از ۱۶ تا ۲۱ شب است.

وی ادامه داد: ساعت کاری نانوایی‌های تمام اتوماتیک نیز در نوبت اول از شش و ۳۰ دقیقه تا هفت و ۳۰ دقیقه صبح، در نوبت دوم از ۱۰ تا ۱۲ ظهر و در نوبت سوم از ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه است.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه از فعالیت حدود هزار واحد خبازی‌ها در شهر کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: این ساعت کاری برای خبازی‌ها یارانه‌ای و از ابتدا تا پایان ماه رمضان است .

 

 

انتهای پیام/د

تامین نان مورد نیاز مردم

 

برچسب ها: رمضان98 ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.