پنجمین پاویون ملی محصولات های‌تک ایران اواخر آبان ماه امسال در نمایشگاه مدیکا شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود.

تجهیزات پزشکی ایران در بزرگترین نمایشگاه جهان به نمایش درمی‌آیدبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه مدیکای آلمان، بزرگترین و پیشروترین نمایـشگاه جهان در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی است که هر سال با حضور شرکت‌هایی مختلف از دنیا برگزار می‌شود.

 هر ساله در نمایشگاه مدیکا، شرکت‌های کوچک، متوسط و شرکت‌های بزرگ به محصولات خـود را معرفی می‌کنند و طیفی وسیع از نوآوری‌های پزشکی را از درمان سرپایی بیماران تا درمان‌هایی که نیاز به بستری شدن دارند به نمایش در خواهد آمد.

دوره جدید این نمایشگاه، ۱۸ تا ۲۱ فوریه ۲۰۱۹ برابر با ۲۷ تا ۳۰ آبان ۹۸ در آلمان برگزار می‌شود. در دوره پیشین، بیش از پنج هزار شرکت کننده بین‌المللی به عنوان غرفه دار در قالب ۷۰ کشور حضور داشتند.

حوزه کاری نمایشگاه مدیکا شامل تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص طبی، دستگاه‌های فیزیوتراپی و توانبخشی درمانی، محصولات، تجهیزات و مواد مصرفی بیمارستانی، تجهیزات کنترل جراحی و درمانی و تجهیزات بیمارستانی و ارتباطی درمان است.

پنجمین پاویون ملی محصولات های‌تک ایران با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت سهامی نمایشگاه‌های خارجی، اواخر آبان ماه سال جاری در نمایشگاه مدیکا شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود، حمایت‌های مذکور، شامل بخشی از هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی در این نمایشگاه  خواهد بود.

در نمایشگاه امسال، فضای ۱۰۰ مترمربع در یکی از سالن‌های مطلوب برای شرکت‌های تجهیزات پزشکی دانش بنیان به عنوان پاویون ایران انتخاب شده است. پیش بینی می‌شود در حدود ۱۰ شرکت برتر و توانمند صادراتی (پس از ارزیابی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری) به عنوان شرکت‌های دانش‌بنیان منتخب حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

حضور ایران در نمایشگاه مدیکای آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار