رییس کل دادگستری استان زنجان گفت : توجه به رفع عقب ماندگی‌ها و ارتقاء ارائه سطخ خدمات به مردم امری ضروری است.

توجه به رفع  عقب ماندگی‌ها و ارتقاء ارائه سطخ خدمات به مردم امری ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی  رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با روسای حوزه‌های قضایی بخش  گفت: در کنار اقدامات و کسب توفیقات در بخش‌های مختلف یک عقب ماندگی‌هایی در برخی حوزه‌ها  متصور است که توجه به رفع این عقب ماندگی‌ها و ارتقاء ارائه سطخ خدمات به مردم امری ضروری است.

وی بر دقت  در فرایند رسیدگی بر پرونده‌ها و متقن بون آن‌ها تأکید کرد و افزود: بایستی  با ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم   زمینه‌ای  فراهم کنیم و دسترسی آسان مردم به مسئولین جهت بیان مشکلات و مسائل  برای تحقق این امر اثر گذار خواهد بود.

رییس شورای قضایی استان اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می‌باشد بایستی مورد توجه و دستور کار کلیه روسای حوزه‌های قضایی قرار گیرد  مبادا با کوتاهی در انجام وظایف و خدمت به مردم زمینه بی اعتمادی  مردم به نظام را فراهم کنیم که همه در این خصوص مسئولیت داریم  .

رییس کل دادگستری استان در ادامه با بیان اینکه آگاه به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه‌های قضایی هستم و تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه‌ها و حل مشکلات شما بکار خواهیم گرفت تا زمینه و امکانات مورد نیز برای خدمت به مردم فراهم شود.

انتهای پیام /ک 

جلب اعتماد عمومی با ارتقاء سطح ارائه خدمات به مردم محقق خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.