شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری از جنس دانشگاه است و باید حق دانشگاه را ادا کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا کلائی در مراسم تقدیر از مقام اساتید دانشگاه‌ها که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهردار و روسا و اساتید دانشگاه‌های مشهد برگزار شد گفت: جنس مدیریت شهری از جنس دانشگاه است و باید حق دانشگاه را ادا کند.

وی ادامه داد: مشهد دارای دانشگاه‌های معظمی است که در کشور و دنیا جایگاه‌های برتری دارند لذا امیدواریم مدیریت شهری را در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان یاری کنند.

محمدهادی مهدی‌نیا رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد هم در این جلسه گفت: شورای پنجم در این دوره پیوسته دست یاری خود را به سوی جامعه دانشگاهی دراز کرده و امیدواریم به واسطه رویکرد حاکم بتوانیم بخشی از فاصله میان حوزه اجرایی و دانشگاهی را کوتاه کنیم و از حوزه علم و اندیشه در زمینه اجرا و عمل بهره ببریم.

عباس شیخ‌الاسلامی مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز افزود: اگر دانشگاه‌ها به کمک مدیریت شهری نیایند لطمه می‌خوریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ارتباط شهردار و شورای شهر مشهد با دانشگاه‌ها خوب است.

مدیر عامل شبکه جامع دانشگاه‌های استان گفت: کار بزرگی در مدیریت شهری در حال انجام است و آن بحث منشور حقوق شهروندی است که در این مسیر باید از آن حمایت شود.

انتهای پیام//ف. س


ارتباط شهردار و شورای شهر مشهد با دانشگاه‌ها خوب است

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.