سردار فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی افزایش بی رویه و خارج از قاعده قیمت املاک در استان زنجان در طی ماه‌های اخیر که موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم و شهروندان شده بود با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی قضایی، قیمت املاک از سایت‌های واسط "دیوار و شیپور" که مبنای قیمت گذاری شده حذف شد.

هشدار پلیس فتا زنجان به اخلاگران بازار مسکنبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:برابر بررسی‌های بعمل آمده بخش قابل توجهی از معاملات بازار مسکن در دست تعدادی معدودی ازسوداگران مسکن است افزود: دلالان مسکن با سوء استفاده از شرایط اقتصادی جامعه و با جوسازی و بالا بردن غیر واقعی قیمت‌ها باعث جهش تصاعدی وغیر منطقیقیمت مسکن شده ه و سود‌های کلانی به دست می‌آورند.

این مسئول انتظامی ارشد انتظامی ضمن هشدار به دلالان و سوداگران املاک و مسکن افزود:پلیس فتا در راستای مأموریت‌های قانونی، با آن دسته از افرادی که با تبلیغ و درج غیرواقعی قیمت املاک در فضای مجازی و سایت‌های خدماتی موجب ایجاد التهاب و اخلال دربازار مسکن شوند، شناسایی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش به شهروندان توصیه کرد فریب دلالان و شیادان را نخورند وضمن پرهیز از خرید‌های هیجانی قبل از هرگونه خرید مسکن از قیمت واقعی آن از طریق مشاورین املاک مجاز و معتبراطلاع حاصل نمایند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن ۶- ۲۱۸۲۱۵۸۱-۰۲۴ گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن

 

برخورد با اخلاگران بازار مسکن

برچسب ها: مسکن ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.