رئیس شورای شهر مشهد گفت:پویش افطاری نیازمندان مشهد در ماه رمضان راه اندازی شود.

پویشی برای مشارکت مردم در برگزاری مراسم افطار راه اندازی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد صبح دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد گفت: بستر‌های عمومی برای بهره‌مندی بیشتر مردم از ماه رمضان توسط شهرداری باید در پایتخت معنوی کشور ایجاد شود.

وی تصریح کرد: همانطور که در ماه‌های گذشته پویش‌های موفقی همچون لبخند و حقوق شهروندی در مشهد اجرایی شد به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان نیز پویشی برای مشارکت مردم در برگزاری مراسم افطار خصوصاً در مناطق حاشیه مشهد برای نیازمندان راه اندازی شود تا خیران بتوانند از ثواب ارزشمند افطاری بهره‌مند شده و فضای صمیمیت و انسجام در مشهد افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سالروز تأسیس هلال احمر گفت: نقش این نهاد در کشور و عرصه بین‌المللی بسیار مهم است و این مجموعه باید نقش خود را به دور از موضوعات سیاسی در خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

حیدری افزود: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که در عرصه پیشگیری از بیماری داریم در کنار سبک زندگی و تغذیه اشتباه، افزایش بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را شاهد هستیم، اما خوشحالیم بنیاد‌هایی توسط خیران برای حمایت از این بیماران در مشهد شکل گرفته است که تأثیر بسزایی در کاهش رنج این بیماران دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نقش هلال احمر در کشور و عرصه بین‌المللی بسیار مهم است

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.