حسن بیگی گفت: تاکنون هیچ یک از مدیران و فرمانداران در استان تهران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا نداده‌اند.

هیچ فرمانداری برای شرکت در انتخابات استعفا نداده استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز میان دوره‌ای مجلس خبرگان در دوم اسفند سال جاری، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذر امسال آغاز می‌شود و تا ۱۶ همین ماه ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: تاکنون هیچ یک از مدیران، فرمانداران و معاونانشان در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا نداده‌اند. از قبل شایعاتی بود که برخی فرمانداران، معاونانشان یا مدیران در استان قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، اما تاکنون استعفا نداده‌اند و این به منزله انصراف آنان است.

حسن بیگی افزود: لزوم بی طرفی و عدم حمایت از هیچ یک از کاندیداها، صیانت از آرای مردم، رعایت قانون تاکید بر افزایش مشارکت مردم از وظایف ذاتی ستاد انتخابات کشور و استان تهران است.

وی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت کشور استان‌هایی که دارای معاونت مجزای امنیتی و انتظامی هستند الزاما باید ستاد امنیت را تشکیل دهند.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفتک استان تهران مجموعا دارای ۶ حوزه انتخابیه با ۳۵ نماینده است و به این مفهوم که حوزه انتخابیه پاکدشت دارای ۱ نماینده، دماوند و فیروزکوه ۱ نماینده، شهریار، قدس، ملارد ۱ نماینده و شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان ۱ نماینده و ورامین، پیشوا و قرچک ۱ نماینده و شهرستان‌های تهران، ری، پردیس، شمیرانات و اسلامشهر دارای ۳۰ نماینده می‌باشند.

حسن بیگی با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات تدوین و برای فرمانداران ارسال شده است، اظهار کرد: حدود ۷ هزار شعبه اخذ رأی در استان تهران پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال به ازای هر ۵ شعبه یک بازرس تعیین شده است، خاطرنشان کرد: رئیس ستاد انتخابات استان تهران با حفظ سمت سخنگوی ستاد انتخابات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار