رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از آغاز طرح نظارتی بر فروش کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: سه گروه بازرسی نظارت بر بازار خرمشهر را بر عهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهرگفت: به منظور تشدید نظارت بر بازار خرمشهر علاوه بر سه گروه بازرسی و نظارت این اداره، هفت گشت مشترک با حضور ماموران تعزیرات حکومتی، اصناف و اماکن نیروی انتظامی، بهداشت محیط و دامپزشکی فعال شد.

وی افزود: واحد‌های عرضه مواد پرمصرف مانند زولبیا و بامیه همچنین واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در بازار خرمشهر در این طرح بیشتر کنترل و نظارت می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر توزیع کالا‌های پرمصرف به نرخ دولتی را یادآور شد و ادامه داد: به منظور تنظیم بازار با نظارت دستگاه‌های متولی مواد غذایی از قبیل گوشت قرمز گرم، مرغ کشتار روز، مرغ منجمد و شکر در چهار نقطه خرمشهر و مینوشهر توزیع می‌شود.

بداغی در ادامه گفت: در این راستا ۱۵ تن مرغ منجمد و پنج تن مرغ کشتار روز و ۳۵ تن شکر به نرخ مصوب در خرمشهر در حال توزیع است.

وی از شهروندان خرمشهری خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر اطلاع دهند.

شهرستان خرمشهر ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

انتهای پیام / د

آغاز طرح کنترل بازار ویژه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.