استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای کمک به رونق اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گفت: اعضای اتاق بازرگانی باید مشکلات و موانع اقتصادی را بررسی و راه حل‌های پیشنهادی در این زمینه را ارائه کنند.

وی با تأکید بر رفع اصولی و کارشناسی مشکلات اقتصادی افزود: علیرغم اقدامات قابل توجه و برنامه‌هایی در حال انجام و پیگیری دولت در راستای رونق اقتصادی، بسیاری از مشکلات و موانع تنها با کمک بخش خصوصی رفع می‌شود.

عباسی، تعامل و همکاری دولت و بخش خصوصی و پیگیری و رفع علمی مسائل را تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی موجود بیان کرد.

وی اضافه کرد: توجه به استارت‎آپ‎ها، شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فناوری و همچنین ترویج واگذاری امور به بخش خصوصی در رفع موانع رونق تولید و اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

عباسی ادامه داد: باید موانع پیش روی فعالان اقتصادی در سازمان‌های مختلف با مسئولان امر مطرح و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام شود.

وی با تأکید بر مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی و اقتصادی با بخش خصوصی گفت: مقابله با تحریم‌ها و تبلیغات منفی استکبار برای اختلال در اقتصاد و معیشت مردم، مستلزم اتخاذ راهکار‌ها و تدابیر اساسی با تعامل و همفکری دولت و بخش خصوصی است.

انتهای پیام/خ

مشکلات اقتصادی از سوی اتاق بازرگانی بررسی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار