رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان از دستگیری یک فرد متخلف به جرم شکار یک راس قوچ وحشی از نوع نژاد ارمنی در اراضی روستای قلعه جوق سیاه منصور بخش انگوران خبر داد.

دستگیری شکار چی یک راس قوچ ارمنی در ماهنشانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محرمعلی عزیزی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان یک فرد متخلف به جرم شکار یک راس قوچ وحشی از نوع نژاد ارمنی در اراضی روستای قلعه جوق سیاه منصوربخش انگوران دستگیر شد.

وی با بیان این که فرد متخلف بومی منطقه می‌باشد، ادامه داد: یک قبضه اسلحه شکاری برنو، ۶ تیر فشنگ گلوله زنی و ۱ دستگاه دوربین چشمی از متخلف کشف و ضبط و خودروی وی نیز توقیف شد.

محرمعلی عزیزی با بیان اینکه پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد، گفت: جریمه جبران ضرر و زیان شکار غیرمجاز یک رأس قوچ ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد که متخلف می‌بایست نسبت به واریز آن اقدام نماید و علاوه بر آن از سوی مراجع قضایی از جنبه عمومی جرم نیز متحمل جرایم سنگینی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان ضمن تشکر از محیط بانان خاطرنشان کرد: محیط بانان شهرستان نیز به صورت مستمر مشغول پایش مناطق هستند و درصورت مشاهده تخلفات شکار و صید با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهند نمود.
 
انتهای پیام/ن
 

دستگیری شکارچی در زنجان

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.