مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از ابلاغ ۹ میلیارد تومانی اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به حوزه‌های آبخیزداری استان زنجان خبر داد.

اعتبار 9 میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی ابلاغ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت : با توجه به اهمیت موضوع پروژه‌های عمرانی در حوزه آبخوانداری، کاداستر، آبخیزداری و ... در سال‌جاری بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر لزوم جمع‌بندی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی تا پایان آذر‌ماه تاکید کرد و گفت: استان زنجان در ارزیابی‌های این حوزه جزو استان‌های برتر است.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت زمان در اجرای برنامه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی تصریح کرد: در سال‌جاری ۹ میلیارد تومان اعتبار از این صندوق به استان زنجان ابلاغ شده است.

آقاجانلو با اشاره به اینکه انتخاب پیمانکار امکان تسریع اجرای طرح‌های آبخیزداری را تسریع می‌بخشد، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی سرعت انجام اقدامات در این حوزه افزایش یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطر نشان کرد: حوزه‌های «تشویر» طارم، «دوتپه» سلطانیه و «اردجین» خرم‌­دره به صورت اختصاصی در حوزه بیولوژیک برای انجام اقدامات لازم در سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

اهمیت موضوع پروژه‌های عمرانی در حوزه آبخوانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.