طی سه روز آینده، رشد ناپایداری‌ها و بارش‌های پراکنده در نوار شمالی و نیمه شرقی پیش بینی می‌شود.

رشد ناپایداری ها و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور/آسمان تهران صاف استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده با گذر متناوب امواج کم دامنه از تراز میانی جو، رشد ناپایداری‌ها و بارش‌های پراکنده در نوار شمالی و نیمه شرقی پیش بینی می‌شود.

امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، کرمان، اصفهان، ارتفاعات البرز و همچنین در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: آسمان برخی مناطق کشور بارانی است/ وزش باد همراه با بارش پراکنده باران در تهران


روز سه شنبه با تداوم ناپایداری‌ها در مناطق ذکر شده در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، دامنه‌های البرز در زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد. روز چهارشنبه با کاهش ناپایداری در مناطق ذکر شده در دامنه‌های زاگرس در کردستان، کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

از بعد ازظهر دوشنبه و روز سه شنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است و از امروز تا اواخر هفته روند افزایش تدریجی دما در غرب ساحل دریای خزر رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در شانزدهم اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار