ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای پذیرش مربی‌گری در سایپا با دایی و بزرگان فوتبال ایران مشورت کردم.

صادقی: با مشورت دایی سرمربی سایپا شدمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی با پدیده گفت: قبل از حرف زدن درباره بازی باید تشکر کنم از سلیمانی، مدیر عامل سایپا که به من اعتماد کرد، از مدبر و هیئت مدیره باشگاه هم تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند و سرمربی‌گری تیم را به من سپردند.

پدیده انگیزه بالایی داشت

او درخصوص بازی هم گفت: بازی خوبی بود. پدیده انگیزه بالایی داشت تا سهمیه آسیایی را به دست آورد. شرایط‌شان نیز از ما بهتر بود. ما در نیمه اول آن‌ها را کنترل کرده بودیم و در ضد حملات هم چند موقعیت به دست آوردیم.

در صحنه گل در یارگیری اشتباه کردیم

صادقی درباره گلی که از پدیده دریافت کردند تصریح کرد: در یک ضربه کرنر در یارگیری، بازیکن حریف را بچه‌ها گم کردند و شاکری که تازه وارد زمین شده بود گل برتری را به ثمر رساند. در مجموع بازی خوبی بود و از بازیکنان راضی بودم، چون نکاتی که گفته بودیم را انجام دادند و در یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

برای پذیرش مربی‌گری سایپا با دایی صحبت کردم

او درخصوص این‌که گفته می‌شود قبل از بازی با ذوب آهن با او در رابطه با سرمربی گری در سایپا صحبت شده است خاطرنشان کرد: این گونه نبوده است و اگر قبل از بازی با ذوب آهن با من صحبت شده بود همه متوجه شده بودند. وقتی با من درباره مربی‌گری در سایپا صحبت شد به اولین کسی که زنگ زدم دایی بود. اینکه چه زمانی کنار رفتن دایی از سایپا رسانه‌ای شد را خبر ندارم، اما تا قبل از آن کسی با من صحبت نکرده بود. بعد از کنار رفتن دایی به او زنگ زدم و صحبت کردم. توصیه‌هایی به من کردند و با بزرگان فوتبال ایران نیز مشورت کردم. تصمیم سختی بود و در چند ساعت باید تصمیمم را اعلام می‌کردم.

به سایپا مدیونم

او در خصوص دین خود به باشگاه سایپا یادآور شد: ۱۹ سال در سایپا بودم و ۱۲ سال کاپیتان این تیم بودم همه زندگی‌ام را از سایپا دارم. هزینه‌های مربی‌گری ام را باشگاه داده است و باشگاه توقع داشت در روز‌های سخت کمکش کنم. وی ادامه داد: زندگی‌ام را با پول‌هایی که از سایپا گرفتم ساختم و خیلی فکر کردم و با مشورت دایی قبول کردم و او نیز برای موفقیتم دعا کرد.

از مدیریت بپرسید که مربی موقتم یا نه

او در خصوص موقت بودن سمتش در سایپا خاطر نشان کرد: مدیریت و سخنگوی سایپا در این باره صحبت کرده اند از آن‌ها بپرسید و حرفی نمی‌زنم چرا که در برنامه‌های تلویزیونی حرف‌ها زده شده است.

یک تیم با شخصیت می‌سازم

او در خصوص اینکه اگر در سایپا بماند چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد تصریح کرد: یک تیم با شخصیت و خوب و قوی را آماده لیگ می‌کنم. اما اینکه چه رتبه‌ای را کسب کنیم، هیچکسی نمی‌تواند پیش بینی کند. همه تیم‌ها برای سهمیه به لیگ می‌آیند و تنها قولی که به مدیریت داده ام این بود که سالم کار کنم و افراد قوی بیاورم. صادقی درباره درصد پرداختی به بازیکنان و مربیان گفت با ۱۰ در صدی که بعد ازبازی با ذوب آهن دادند حالا کل دریافتی‌ها به ۷۰ درصد رسیده است.

بعد از رفتن دایی، دشتی گفت نمی‌مانم

وی در خصوص این که علی دشتی بعد از رفتن دایی تیم را ترک کرده است نیز گفت: دشتی گفت، چون دایی رفته است من هم نمی‌مانم. من نیز گفتم مشکلی نیست و ما بازیکنی می‌خواهیم که با تمام وجود بازی کند و ذهنش در تیم باشد. دشتی در جلسه معارفه من با لباس شخصی آمد و گفت که دیگر نمی‌ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار