جلسه هماهنگی مراسم جمع خوانی قرآن کریم در رامشیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم جمع خوانی قرآن به ریاست جلیل ظهیری، سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رامشیر و با حضور حجت الاسلام معرف، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جلیل ظهیری، سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این جلسه به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان است و انتظار داریم طبق سال‌های گذشته با حضور پرشور و گسترده روزه داران ولایت مدار شهرستان برگزار شود.

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم جمع خوانی قرآن کریم در رامشیر

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته برنامه خوبی در سطح شهرستان برگزار شد و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته امسال مراسم جمع خوانی قرآن روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۵ رمضان ساعت ۱۷ در محل حسینیه عباسیه برگزار می‌شود و این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز پخش خواهد شد.

ظهیری در ادامه بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تراین مراسم تاکید نمود و از اعضا نیز خواست تا اطلاع رسانی خود را برای حضور مردم از هم اکنون آغاز نمایند.

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم جمع خوانی قرآن کریم در رامشیر

حجت الاسلام معرف، امام جمعه رامشیر نیز در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: ثواب قرائت قران در این ماه بسیار بالا است و لازم است که در برگزاری مراسم جمع خوانی نیز همه دستگاه‌ها کمک و همکاری نمایند.

وی در پایان بر حضور مسئولان و اطلاع رسانی و دعوت از عموم مردم نیز تاکید نمود.

انتهای پیام/گ

جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.