رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران از تجهیز ۴۵ درصد از روستا‌های استان به دوربین‌های پایش تصویری خبر داد.

سرهنگ، ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با همکاری فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها توانستیم بیش از ۴۵ درصد از روستا‌های استان را به دوربین پایش تصویری مجهز کنیم.


وی با بیان اینکه این پایش‌های تصویری موجب شد تا سرقت در روستا‌ها کاهش یابد ، افزود: در نظر داریم با رویکرد اجتماعی حضور کارشناسان انتظامی در مدارس را در امسال افزایش دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سال‌ها است که شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی انتظام تحت نظارت پلیس پیشگیری امنیت پارک ها، بانک‌ها و محلات را تامین می‌کنند.

سرهنگ گنجیان مقدم افزود: ساکنان شهر‌های مازندران می‌توانند با مراجعه به پلیس پیشگیری در هر شهرستانی از نحوه بکارگیری نگهبانان محلات مطلع شوند و با استفاده از این نگهبانان امنیت محله خود را در مقابل سرقت ارتقا دهند.

وی گفت: کلانتری و پاسگاه‌های مازندران در بخش ساختمانی در وضعیت مطلوبی قرار دارند و در تمامی کلانتری‌ها مددکار اجتماعی حضور دارد که در ابتدا ورود برخی پرونده‌ها اول به طرفین دعوا جهت صلح و سازش مشاوره‌های لازم ارائه می‌شود.
 
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اولویت‌های اجرایی این پلیس، گفت: در حال حاضر به جز موضوع پیشگیری انتظامی و قضایی با جدیت پیگیری معقوله مهم پیشگیری اجتماعی در سطح استان هستیم.
 
سرهنگ گنجیان مقدم با اشاره بر اینکه جرم را با تغییر محیط اجتماعی و فرهنگی می‌توان ریشه کن کرد، افزود: اقدامات پیشگیرانه زمانی در سطح جامعه هدف اثرگذار می‌شود که مردم و دستگاه‌ها در کنار هم قرار بگیرند.

انتهای پیام/آ
 



ماموریت اول پلیس پیشگیری اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.