فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و متصدیان واحد‌های صنفی به مراجع انتظامی، مبنی بر اخاذی از آنان توسط یک جاعل عنوان مامور، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان و کسبه‌های این شهرستان اخاذی می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی، با اشاره به کشف یک دستگاه بی سیم و تعدادی کارت شناسایی جعلی از متهم، گفت: این مامور قلابی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و بررسی‌های پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در مواجهه با کسانی که به عنوان مامور به آنان مراجعه می‌کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن در صورت مشاهده هرگونه مشکوک سریعا با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

دستگیری مامور قلابی در نوشهر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.