مدیر کل تعزیرات حکومتی ازآغاز طرح‌های ضیافتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از آغاز طرح ضیافتی ویژه این ماه مبارک از تاریخ ۹۸/۲/۹ تا پایان این ماه خبر داد و اعلام داشت: در این طرح به پرونده‌ها و گزارشات مربوط به کالا‌های مصرفی از قبیل برنج، گوشت مرغ و قرمز، لبینات، روغن نباتی، شکرو زولبیا و بامیه در اسرع وقت و بصورت قطعی و فوری رسیدگی خواهد شد.

وی هم چنین از رسیدگی پرونده‌های فروردین ماه سال جاری در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان، قاچاق کالا و ارز افزود: به تعداد ۱۱۳۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد که به تعداد ۱۰۸۱ فقره رسیدگی شده است. این تعداد پرونده‌ها به حدود هشتاد میلیارد و صدو شصت و هفت میلیون ریال جزای نقدی و در بخش قاچاق کالا و ارز ضبط کالا به نفع دولت محکوم شده اند.

از این تعداد پرونده‌ها ۷۲۰ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد ۳۸۸ فقره مربوط قاچاق کالا و ارز و ۲۵ تا از پرونده‌ها مربوط به بهداشت و درمان است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان سخنان خود نیز از گشت‌های مشترکی که با حضور بازرسان صعنت و معدن وتجارت، و دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و دامپزشکی در ماه مبارک رمضان که در سطح شهر برگزار خواهد شد خبر داد.

 انتهای پیام / ا 

آغاز طرح ضیافتی ویژه ماه مبارک  رمضان در استان آذربایجان غربی 

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.