مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه ۶ میلیارد ریالی یک شرکت وارداتی در ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ,محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی  از جریمه ۶ میلیارد ریالی یک شرکت وارداتی در ارومیه خبرداد و گفت:این میزان جریمه به خاطر گرانفروشی ۳۴ هزار و ۹۰۰ ورق MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه صادر شده است.

وی اظهار داشت: در بازرسی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از این شرکت وارداتی، این میزان MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارومیه ارسال شد.

اقوامی افزود: هیات رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی ارومیه، متهم پرونده را به ۲ برابر میزان گرانفروشی اتفاق افتاده، جریمه نقدی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به جریمه ۶۵۰ میلیون ریال قاچاقچی سیگار طی هفته جاری در ارومیه اظهار داشت: این قاچاقچی قصد داشت ۲۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق را وارد کشور کند.

وی تصریح کرد: ماموران طی بازرسی از خودرو‌های عبوری، از یک دستگاه خودرو سایپا این میزان سیگار قاچاق را کشف کرده بودند که پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، عامل قاچاق سیگار محکوم به پرداخت جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تاکید کرد: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می‌دهد.
 
گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می‌رود و روزانه ده‌ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی ارائه می‌شود.

آذربایجان غربی از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صد‌ها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می‌شود.

تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
 
انتهای پیام/م

جریمه یک شرکت وارداتی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.