سرپرست فدراسیون والیبال کشورمان گفت: بازی‌های دوستانه ارتباطی به مسائل مالی و هماهنگی‌ها نداشت و برای مسابقات مهم تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد میدان شویم.

افشین داوری سرپرست فدارسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات فدراسیون والیبال و این که تیم ملی بازی دوستانه‌ای ندارد گفت: سال جاری چون رقابت‌های لیگ‌های اروپا دیر‌تر تمام می‌شود و بازیکنانمان دیر به تیم ملی اضافه می شوند شرایط خاصی داریم، کادرفنی تیم ملی شرایط را ارزیابی می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن‌ها قطعا بهترین‌ها را انجام می‌دهند. به هر صورت مسابقات لیگ ملت‌های والیبال یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

داوری:بازی‌های دوستانه ربطی به مسائل مالی و هماهنگی نداشت

او افزود: کادرفنی صلاحدید که با توجه به حضور بازیکنان لژیونر در باشگاه های و دیر‌تر تمام شدن این رقابت‌ها نسبت به سال گذشته چنین تصمیمی اتخاذ کند تا به بازیکنان فشار نیاید.

بازی‌های دوستانه ربطی به مسائل مالی و هماهنگی نداشت

داوری در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله با مشکلات مالی هم ارتباط داشته است یا خیر گفت: بازی‌های دوستانه ربطی به مسائل مالی و هماهنگی نداشت، درست است که در برخی مواقع بحث مالی هم مطرح می‌شود، اما ما برای مسابقات لیگ جهانی والیبال، انتخابی المپیک و رویداد‌های مهم از جمله قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم تا با بهترین شرایط به میدان وارد شویم. در هر صورت تصمیم‌ فنی این بوده است و ما به آن‌ احترام می‌گذاریم. خوشبختانه تمرینات تیم ملی بزرگسالان به خوبی انجام می‌شود و بازیکنان سر حال هستند و کولاکوویچ هم از آن‌ها رضایت دارد.

وکیلی مدیریت خوبی اعمال کرده است

سرپرست فدراسیون والیبال کشورمان درباره حضور تیم ملی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های ایتالیا بیان کرد: اخیرا تیم ملی را به اردویی فرستادیم و برای آن‌ها برنامه‌ای تدوین کردیم. آن‌ها ابتدا به ایتالیا و سپس به ترکیه رفتند.

او افزود: رده نوجوانان رده مهمی است و استعداد‌های مهمی در آن وجود دارند و تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی برای آن‌ها فراهم کنیم. درباره مسابقات ایتالیا باید بگویم که این تصمیمی فنی بوده و وکیلی مدیریت خوبی اعمال کرده است. ما سال گذشته به عنوان نخست جهان رسیدیم و حال زمانی که تغییر نسل انجام می‌شود تنها نمی‌توان به بازی‌های داخلی اکتفا کرد و باید برنامه‌های مختلفی داشت. ما در این رقابت‌ها هفدهم شدیم، اما اگر هر صحبتی را مطرح کنیم شاید فنی نباشد.

داوری:بازی‌های دوستانه ربطی به مسائل مالی و هماهنگی نداشت

داوری ادامه داد: ما به کادرفنی احترام می‌گذاریم، زیرا آن‌ها بی تجربه نیستند و نتایج خوبی گرفته‌اند و تیم اول جهان شدیم. برای نخستین بار نیست که تصمیمی می‌گیرند به همین دلیل به آن‌ها حق می‌دهیم.

افراد خوب و مجربی داریم

سرپرست فدراسیون والیبال درباره شرایط تیم ملی جوانان هم گفت: افراد خوب و مجربی داریم که سر آمد و برتر هستند عطایی هم مربی بسیار خوبی است و امیدوارم در مسابقات جوانان بهترین نتیجه را بگیرد.

او درباره دختران والیبالیست عنوان کرد: دختران والیبالیست ما ۳ دوره اردو داشتند و به اردوی چهارم هم دعوت شدند و امیدوارم به شرایط خوبی هم برسند.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار