مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری ۵۴ محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰ محفل جزء خوانی و ۲۴ محفل انس با قرآن کریم است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در ماه مبارک رمضان خبردادوگفت:در این راستا چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: محافل انس با قرآن کریم با همکاری و هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی از اول تا سی‌ام ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می‌شود که در دهه اول ۱۰ محفل، دهه دوم ۱۰ محفل و چهار محفل قرآنی با حضور قاری‌های بین‌المللی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری ۵۴ محفل قرآنی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۰ محفل جزء خوانی و ۲۴ محفل انس با قرآن کریم است.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری و بین‌المللی کشور خبر داد و گفت: امسال محافل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری شاکرنژاد و یکی از قاری‌های مصری برگزار می‌شود و در تلاشیم تا در تمام شهرستان‌های استان این قرای مصری حضور داشته باشد.

انتهای پیام/م

برگزاری محفل انس با  قرآن در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.