مدیرکل آموزش وپروش لرستان گفت: خیرین ساخت تمامی مدارس سیل زده لرستان را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی‌وند، مدیرکل آموزش وپروش لرستان در همایش تقدیر از فرهنگیان نمونه استان لرستان، بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور ایجاد فرهنگ کمک به افرادآسیب دیده بوده که خوشبختانه در سیل اخیر لرستان شاهدتجلی فرهنگ کمک کردن به این افراد بودیم.

زینی وند با بیان اینکه خیرین در سیلاب اخیر ساخت تمامی مدارس سیل زده لرستان را بر عهده گرفتند، افزود: با توجه به همزمانی کلاس‌های درس با ماه مبارک رمضان باید در این ایام به آموزش نکات اخلاقی و دینی در کلاس‌های درس اهتمام بیشتری بورزیم.

وی اظهار کرد: انسان دارای ظرفیت معنوی و علمی بالایی است و تنها تعلیم و تربیت می‌تواند این توانایی ذاتی انسان را شکوفا کند و در مسیر درست قرار دهد بنابراین آموزش‌وپرورش در این حوزه بایستی تمام تلاش خود را به کار گیرد.

مدیرکل آموزش وپروش لرستان با اشاره اینکه بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن بوده، تصریح کرد: تمامی کشور‌های دنیا برای پیشرفت نیازمند نیروی انسانی متخصص هستند همین امر باعث شده که تعدادی زیادی از کشور‌های غنی در حوزه منابع طبیعی و زیرزمینی به علت نبود نیروی متخصص و متعهد پیشرفت نکنند.

زینی وند با اشاره به تاثیر آموزش و پرورش ژاپن در پیشرفت و توسعه یافتگی این کشور، خاطرنشان کرد: بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی باید توسط معلمان ایجاد شود، زیرا این قشر فرهنگی نقش تمدن سازی جامعه را به عهده دارند.

وی گفت: مسئولان کشوری برای شکل گرفتن تمدن نوین اسلامی باید به مشکلات و نیاز‌های معلمان توجه کنند، زیرا با وجود مشکلات فعلی انتظار تمدن سازی از آموزش و پرورش غیرمعقول است.

مدیرکل آموزش وپروش استان در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: در سال تحصیلی اخیر طی دو مرحله از ۵۰۰ معلم نمونه استانی تجلیل شده که این کار در سالیان اخیر سابقه نداشته است.

انتهای پیام/ر

۵۰۰ معلم نمونه لرستان تجلیل شدند/ خیرین ساخت مدارس مناطق سیل زده را برعهده گرفتند

برچسب ها: خیرین ، مدارس سیل زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.