پیشنهاد استمهال یک ماهه طرح کاهش مراکز جامع علمی کاربردی در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب نشد.

پیشنهاد استمهال یک ماهه طرح کاهش مراکز جامع علمی کاربردی به تصویب نرسیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشنهاد استمهال یک ماهه طرح کاهش مراکز آموزشی جامع علمی کاربردی با ۷ امضای اعضای شورای شهر تهران در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران اعلام وصول شد.

حجت نظری عضو شورا شهر تهران و یکی از امضا کنندگان این پیشنهاد گفت: نکته قابل توجه این است که چرا همکاران ما آنقدر عجله از خود نشان می‌دهند و حال اگر امروز این طرح به تصویب شورای شهر برسد، چه اتفاق خاصی صورت می‌گیرد و خواست ما این است که با استمهال یک ماهه این طرح همکاری لازم را در بخش بررسی بیشتر کنند و نکته سنجی مناسب را انجام دهند.

نظری ادامه داد: دیگر پرسش من این است که اگر کلیات این طرح امروز به تصویب برسد، آیا ضمانتی از سوی همکاران ما داده می‌شود که دوباره طرحی جهت اصلاح ایرادات به صحن شورا ارائه نشود.
عضو شورای شهر تهران گفت: وقتی طرح از سوی همکاران ما در کمیسیون تخصصی ارائه شد. این کمیسیون نسبت به آن طرح ایراداتی را مطرح کرد و این ایرادات نشان می‌دهد که این طرح نسبت به اقدامات و خواسته‌ها فاصله زیادی دارد، روز اول طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی را امضا کردیم، اما امروز که بحث تصویب این طرح به صورت ضرب‌العجل است، بنده و تعدادی از همکارانم ایراداتی را به آن مطرح می‌کنیم و خواستار استمهال یک ماهه آن هستیم.
میر‌لوحی دیگر عضو شورای شهر تهران در مخالفت با پیشنهاد استمهال یک ماهه طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی گفت: ما همواره بیان می‌کنیم که سالانه شهرداری ۸ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کند و مردم به ما پاسخ می‌هند که چرا جلوی این هزینه‌ها را نمی‌گیرید.
وی ادامه داد: امروز که با پیشنهاد طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی و کاهش تعداد آن‌ها به صحن شورا آمده‌ایم، برخی از دوستان می‌گویند برای بررسی این طرح فرصت یک ماهه داده شود.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما باید به دنبال اصلاح رویکرد‌ها باشیم و اگر در حوزه‌ای شخصی عوض شد، نباید تغییر مسیری در اهداف ما به وجود آید.
وی گفت: پیشنهاد برخی از دوستان مبنی بر استمهال یک ماهه طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی به این معنا است که مانند ادوار گذشته سر این طرح به طاق کوبیده شود و خواسته من از دوستان این است که به این پیشنهاد رای مخالف و اجازه دهند کلیات طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی ماده به ماده بررسی شود.

پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان پیشنهاد استمهال یک ماهه طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی، این پیشنهاد در صحن شورا به رای گذاشته شد که در نهایت با ۹ رای موافق و ۹ رای مخالف به تصویب یک صد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران نرسید و سپس کلیات طرح ساماندهی مراکز جامع علمی کاربردی شهرداری تهران به رای گذاشته شد که با ۱۱ رای موافق و ۷ رای مخالف به تصویب رسید و بررسی کلیات آن به صورت ماده به ماده در صحن شورای شهر تهران آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار