ساخت خانه جوان گناباد با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست ودر هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ساخت خانه جوان گناباد در هفته دولتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در همایش گرامیداشت روز شورا‌های اسلامی در شهرستان گناباد گفت: با توجه به موقعیت و زیرساخت‌های گناباد، این شهر به عنوان یکی از هفت شهرستان مستعد احداث خانه جوان در خراسان رضوی شناخته شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شورا‌های اسلامی شهر و روستا در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ترویج ورزش همگانی ادامه داد: پیشرفت ۷۰ درصدی خانه جوان گناباد افزایش مشارکت شورا‌ها لازمه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و امور جوانان در مناطق شهری و روستایی است و باید تلاش بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

حامد قربانی فرماندار گناباد هم در این همایش، جلب مشارکت شورا‌های اسلامی را از ارکان مهم تحقق طرح مثلث اقتصادی برای توسعه اشتغال و محرومیت‌زدایی اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح، احیای صنعت مورد تاکید قرار گرفته و ۱۶ واحد در مرحله اول شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت بالای شورا‌های اسلامی برای توسعه و رونق اقتصادی مناطق شهری و روستایی باید با ایجاد فرصت‌های شغلی و رونق اقتصادی، زمینه ماندگاری جوانان را در این مناطق افزایش داد.

فرماندار گناباد گفت: ۲۰۹ نفر به عنوان اعضای شورا‌های اسلامی عضو ۱۱۴ شورای اسلامی شهری و روستایی در شهرستان گناباد هستند.

انتهای پیام //ا. ز


پیشرفت ۷۰ درصدی خانه جوان گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.