طرح تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، طرح تجهیز ساختمان بیمارستان تازه تأسیس ۲۳۹ تختخوابی بروجن آغاز شد.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در این برنامه گفت: با راه اندازی این طرح، بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی منطقه برطرف می‌شود.

وی افزود: طرح تجهیز بیمارستان بروجن تا پایان امسال اجرا و به اتمام خواهد رسید.

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر این بیمارستان در ۹ بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با ۵۶ تخت، بستری زنان و زایمان با ۳۸ تخت، بستری کودکان با ۳۶ تخت، اورژانس با ۲۰ تخت، ICU با ۱۲ تخت، CCU و PCCU هر کدام با ۸ تخت و NICU با ۵ تخت به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

وی اضافه کرد: برای احداث ساختمان بیمارستان بروجن با ۳۹ هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۱۶ هزار و ۵۲۸ مترمربع زیربنا، بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شد که ارزش این بنا در حال حاضر افزون بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جاده دسترسی به بیمارستان بروجن با توافق شهرداری به زودی احداث می‌شود.

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت، عملیات اجرایی، تکمیل و تحویل بیمارستان‌های استان با سرعت بیشتری انجام شد.

مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری هم با بیان خریداری ۶۰ درصد از تجهیزات بیمارستان بروجن گفت: برای تجهیز این مرکز درمانی، ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

بروجن با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر بروجن، با بیش از ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار