خبرگزارى رسمى كره شمالى روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور «رزمایش تهاجمی» با استفاده از پرتاب‌کننده‌های چندگانه راکتی و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی انجام داده است.

کره شمالی با اعلام انجام رزمایش تهاجمی، آزمایش موشکی را تایید کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یونهاپ، خبرگزارى رسمى کره شمالى روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور «رزمایش تهاجمی» با استفاده از پرتاب‌کننده‌های چندگانه راکتی و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی انجام داده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری یونهاپ متعلق به کره جنوبی روز شنبه از شلیک چند فروند موشک توسط کره شمالی خبر داده بود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بر رزمایش تهاجمی واحد‌های دفاعی در خطوط مقدم و در خطوط شرقی نظارت داشته است.

خبرگزاری کره شمالی در ادامه نوشت: هدف از این رزمایش برآورد و بررسی قابلیت عملیاتی و دقت عملکرد تهاجمی پرتابگر‌های چندگانه موشکی بلند برد و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی توسط واحد‌های دفاعی در خطوط مقدم و جبهه شرقی بوده است.

بر اساس اعلام ارتش کره جنوبی، موشک‌هایی که پیونگ یانگ روز شنبه در سواحل شرقی شهر ونسان شلیک کرده بُرد‌هایی بین ۷۰ تا ۲۰۰ کیلومتر داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار