فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه‌ای برای اعتلای بیشتر انقلاب در مسیر پیروزی است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار محمد تقی اصانلو امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان سروآباد در مسجد جامع روستای دزلی که به قدمگاه رهبری شهرت دارد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ۴۰ ساله دوم انقلاب همه مردم و مسئولان را مورد خطاب قرار داده است، اظهار داشت: باید همه ما با بصیرت انقلابی در راستای تحقق فرامین رهبری تلاش کرده و افرادی را انتخاب و به صحنه بیاوریم که توانایی تحقق اهداف این بیانیه را داشته باشند.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تامین امنیت پایدار و مردمی در کردستان اشاره کرد و افزود: فرامین رهبری یک‌دنیا حرف و معنا دارد چراکه پایداری امنیت به‌منزله پایداری استقلال مردم و اینکه مردم طعم شیرین انقلاب را بچشند.

وی امنیت پایدار را به منزله احساس امنیت و ایجاد سرمایه‌گذاری در استان دانست و گفت: باید سرمایه‌گذاران در این منطقه احساس امنیت کنند و برای جوانان شغل ایجاد کنند، چون در سایه انقلاب اسلامی امنیت پایدار مردمی در استان کردستان فراهم است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب یادآور شد: امروزه دشمنان نظام و جنایتکاران در آنسوی مرز‌ها باز هم در حال تحریک‌کردن گروهک‌های معاند علیه انقلاب اسلامی و مردم کشور هستند و از هر توطئه و ترفندی برای تضعیف اقتدار نظام استفاده می‌کنند.

سردار اصانلو اضافه کرد: همه ملت ایران و مردم استان کردستان نه تنها دست از حمایت از جمهوری اسلامی ایران برنداشته‌اند بلکه مصمم‌تر از گذشته پشتیبان انقلاب بوده و در برابر آنان ایستاده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن برای ملت ایران را یک افتخار برشمرد و افزود: تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی رژیم آمریکا نشان از قدرت جمهوری اسلامی است چراکه آنان چشم‌دیدن این اقتدار و عظمت را ندارند.

وی گفت: کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که در شهرستان سروآباد نیز ۴۲۰ شهید، ایثارگر و جانباز در راه آزادی و استقلال این کشور جانانه مبارزه کردند.

افزود: شهدای این مرز و بوم جان خود را در راه پیروزی و استقلال انقلاب اسلامی تقدیم کردند و امروز ما از این شهیدان یاد گرفته‌ایم که چگونه مبارزه کنیم و چگونه در مقابل دشمن بایستیم.

سردار اصانلو یادآور شد: رژیم بعثی عراق در دوران جنگ در مناطق مختلف از جمله کردستان ۴۳ بار از سلاح شیمیایی استفاده کرد و در این حملات وحشیانه دشمن رزمندگان و مردم بسیاری شهید شدند.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه در طول دوران دفاع مقدس همواره شاهد جنایت‌های دشمنان انقلاب و حزب بعثی عراق بودند و هیچگاه حاضر نشدند در برابر دشمنان تسلیم شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور افزود: استقلال و آزادی میهن اسلامی ما مدیون خون پاک شهداست و همه ما در قبال خون این شهیدان متعهد و مسئول هستیم.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در روستای دزلی در زمان جنگ تحمیلی گفت: رهبر فرزانه انقلاب خاطرات زمان حضورشان در این روستا را از یاد نبرده اند و هر زمان که از روستای دزلی سروآباد نام برده می‌شود از مردم ارزشمند این خطه نام برده و اشک می‌ریزند.

در ابتدای این اجلاسیه از تندیس شهید پیشمرگ مسلمان کرد کیکاوس پیری در شهر سروآباد رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

پایداری امنیت به‌ منزله پایداری استقلال مردم 

برچسب ها: رهبر انقلاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.